ניר דובדבני ממליץ למסעדנים לשכור יועץ עסקי במחיר משתלם

ניהול מסעדה מצליחה דורש יותר מאוכל נהדר ואווירה טובה. אתם צריכים להישאר מעודכנים בטרנדים החולפים בקביעות, ולעבוד קשה קשה כדי למשוך לקוחות חדשים ולשמור על הלקוחות הקיימים. כבעלי מסעדה עליכם ליצור קשר עם הלקוחות שלכם ולהפוך אותו לקשר נאמן ויציב ולתת להם חוויה בלתי נשכחת. כדי להצליח להשתלט על כל האתגרים הללו, מומלץ להיעזר באיש מקצוע שמומחה בתחום המסעדנות ובניהול עסק בכלל. יועץ עסקי יכול להיות פתרון מצוין לכך וההשקעה בו תהיה ההוצאה המשתלמת ביותר למסעדה שלכם. רוצים להבין למה ומה הוא מסוגל לתרום למסעדה שלכם? הבאנו לכם את היועץ העסקי המצליח – ניר דובדבני – שיענה על כל השאלות.

למה כדאי לשקול יועץ עסקי?

אם פתחתם מסעדה ככל הנראה אתם שפים נהדרים או אנשי אירוח יוצאים מן הכלל. אבל האם אתם יודעים לקרוא דוחות כלכליים? יודעים את לחשב את יחס ההוצאות אל מול ההכנסות שלכם? אם אתם לא אנשי שיווק או יועצים אסטרטגיים, כדאי שתיעזרו באיש מקצוע שמתמחה בתחום הייעוץ העסקי, כך ממליץ ניר דובדבני. יועץ עסקי יוכל ליצור לכם תוכנית פיננסית מקיפה, לעקוב אחר ההוצאות ולהראות לכם היכן אתם יכולים לחסוך. הוא גם יכול לסייע לכם לשווק את המסעדה.

ומה לגבי המחיר שתשקיעו ביועץ?

האמת היא שהשקעת כסף בייעוץ עסקי עשויה להיות ההוצאה המשתלמת ביותר למסעדה שלכם. יועצים רבים מציעים מודלים גמישים של תמחור, כולל ייעוץ חד פעמי, עמלות מבוססות פרויקט או תמיכה שוטפת המותאמת לתקציב שלכם. המפתח הוא לראות השקעה זו כדרך לחסוך כסף בטווח הארוך על ידי הימנעות מטעויות יקרות ויישום אסטרטגיות המובילות להגדלת ההכנסות. יועץ עסקי יעזור לכם למשוך לקוחות חדשים ולגרום ללקוחות הקיימים להמשיך ולחזור לאכול במסעדה שלכם, כך שהכסף שתעבירו לייעוץ עשוי לחזור אליכם בתוספת כפולה.

משיכת לקוחות חדשים

יועץ עסקי מתמחה בניתוח נוהלי התפעול, השיווק ושירות הלקוחות של המסעדה. כך הוא יכול לעזור לכם למשוך לקוחות חדשים:

  1. מחקר שוק וניתוח: יועץ עסקי במחיר משתלם יכול לבצע מחקר שוק מעמיק כדי להבין את קהל היעד שלכם טוב יותר. זה כולל ניתוח דמוגרפי, העדפות והרגלי אכילה של לקוחות פוטנציאליים באזור שלכם. בעזרת נתונים אלה, הוא יכול לסייע לכם להתאים את התפריט, את השירותים ואת אסטרטגיות השיווק של המסעדה כדי למשוך קהל רחב יותר.
  2. מותג: המותג של המסעדה שלכם הוא הזהות שלה. יועץ עסקי, כמו ניר דובדבני, יכול לעזור לכם לחדד או להגדיר מחדש את המותג שלכם כדי להפוך אותו למושך יותר ללקוחות חדשים. זה עשוי לכלול עיבוד מחדש של הלוגו, האתר ואפילו העיצוב של המסעדה שלכם כדי ליצור תדמית מותג מגובשת ומושכת לפי הטרנדים החמים של התקופה.
  3. אסטרטגיות שיווק אפקטיביות: בעלי מסעדות רבים מתקשים בשיווק, במיוחד בזמנים שבהם המדיה החברתית והביקורות המקוונות משחקות תפקיד משמעותי. ניר דובדבני מדגיש שפיתוח תוכנית שיווק מקיפה שעושה שימוש במדיה חברתית, בקידום אורגני בגוגל ובשיווק בדוא"ל יגדילו את טווח פרסום המסעדה שלכם וימשכו לקוחות חדשים.

 

 

שימור לקוחות קיימים

משיכת לקוחות חדשים היא רק חצי מהעבודה. במקביל אתם צריכים לשמור על הלקוחות הקיימים ולתת להם סיבה לחזור. כך יועץ עסקי יכול לעזור בשימור הלקוחות:

  1. שיפור חוויית הלקוח: יועץ עסקי במחיר טוב יכול להעריך את נוהלי שירות הלקוחות הנוכחיים שלכם ולהציע שיפורים. זה יכול לכלול הדרכה של הצוות להקשבה טובה יותר ללקוחות או יצירת חוויית אוכל מספקת יותר. שינויים אלה יכולים לגרום ללקוחות שלכם להרגיש מוערכים ולעודד אותם לחזור.
  2. תוכניות נאמנות: פיתוח תוכנית נאמנות היא דרך יעילה לשמר לקוחות. ניר דובדבני מדגיש שיועץ מקצועי יכול לעצב תוכנית המתגמלת לקוחות חוזרים, מה שמגדיל את הסיכוי שהם יבחרו במסעדה שלכם על פני המתחרים. תוכניות אלה יכולות להתבסס על הנחות, על צבירת נקודות, על פריטים בחינם או על הצעות בלעדיות לחברים.
  3. משוב ושיפור מתמיד: אם תבינו מה ההעדפות הספציפיות של הלקוחות שלכם ומה דעתם על החוויה הכללית במסעדה שלכם, תוכלו לשפר ולהתקדם להצלחה. יועץ עסקי במחיר טוב יכול לעזור לכם להגדיר מערכות לאיסוף משוב לקוחות, כמו סקרים או כרטיסי הערות, לנתח את הנתונים ולפיהם לקבל החלטות מושכלות לשיפור.

לסיכום

שכירת יועץ עסקי אולי נראית כמו מותרות, אבל זו יכולה להיות נקודת מפנה למסעדה שלכם. יועץ עסקי במחיר משתלם הוא פתרון מעשי לאתגרים העומדים בפניכם בניהול המסעדה שלכם. יועץ עסקי טוב לא יגרום לכם להוציא הון על השירותים שלו, וגם יסייע לכם להגדיל את ההכנסות שלכם בצורה ניכרת. זוהי בהחלט אפשרות ששווה לשקול.

נגישות